All Public Service

Jednoduché riešenie poistnej udalosti

Poistná udalosť je vždy nepríjemnosť. Nie je však nutné, aby bola zároveň aj starosťou. Na základe splnomocnenia odkomunikujeme s poisťovňou vo vašom mene všetko potrebné. Zabezpečíme opravu a odovzdáme vám opravené auto spolu s kompletne doriešenou poistnou udalosťou. Všetko tak vyriešite úplne bez starostí.

Zabezpečíme jednoduché riešenie poistnných udalostí

Poradíme vám tiež pri využití benefitov, ktoré si môžete nárokovať z poistenia, ktoré máte uzatvorené. Bežne sa jedná napríklad o bezplatný odťah do servisu, preplatenie nákladov na ubytovanie, či využívanie náhradného vozidla počas doby opravy.

Vďaka našim podrobným znalostiam vám vieme odporučiť najlepšie riešenie poistnej udalosti a aktuálnej situácie. Týmto spôsobom vieme eliminovať jej negatívne dôsledky na minimum. Pozrite si nasludujúce dve modelové situácie, ktoré opisujú spôsob ako vám dokážeme v nepríjemnostiach efektívne pomôcť.

riešenie poistných udalostí

V All Public Service vám zabezpečíme riešenie poistnej udalosti bez toho, aby sme vás v procese vybavovania zaťažovali súvisiacou administratívou.

Čo pre vás urobíme?

Nehoda

  • pomôžeme vám správne nahlásiť škodovú udalosť
  • na základe vašej plnej moci obstaráme k prípadu kompletnú komunikáciu s poisťovňou
  • v prípade záujmu vám zapožičiame po dobu opravy náhradné vozidlo
  • zabezpečíme obhliadku, opravu vášho vozidla
  • opravené vozidlo si preberiete alebo vám ho po dohode privezieme
  • uplatníme si v poisťovni poistné plnenie a prípad uzavrieme
  • v prípade, ak neobdržíte poistné plnenie poskytneme vám právne zastupovanie pri vymáhaní vašich nárokov
  • vďaka tomuto postupu pre vás zabezpečíme jednoduché riešenie poistnej udalosti
Čo pre vás urobíme?

Porucha na vozidle

  • zistíme, v akej ste situácii a ako vám vieme, čo najefektívnejšie pomôcť
  • ak máte v rámci poistenia nárok na náhradné vozidlo, využitie asistenčnej služby, či náhradu nákladov pri vzniku nepredvídanej situácie. Poradíme vám ako postupovať, aby všetko prebehlo bez problémov
  • ak je to nutné, zabezpečíme odťah vozidla do nášho servisu a jeho opravu

Referencie

Od našich spokojných zákazníkov.
Anton Karvai
Anton Karvai
pred 3 mesiacmi
Read More
Veľmi dobrá skúsenosť pomohli nám v núdzi kde nám nigdo nechcel opraviť auto na počkanie môžem iba odporučiť vsedkim stakimi dobrí mi ľuďmi som sa ešte nestretol umná majú zato veľké ďakujem ešte raz vsedkim
Tomas Molnar
Tomas Molnar
pred 4 mesiacmi
Read More
Som veľmi spokojní 100 % ochota pomôcť 👍👍👍
Petra Oravcova
Petra Oravcova
pred 10 mesiacmi
Read More
Velmi spolahliva firma, mozem len chvalit a odporucat. Vsetko bolo vybavene, rychlo, kvalitne a bez problemov od nahlasenia poistnej udalosti, vybavenia s poistovnou az po opravu. Netreba sa o nic starat a auto vratia, okrem ineho, vycistene a ako nove. Mame cez All public services poistene viacere auta a veru nemeli by sme uz. DAKUJEME a urcite doporucujeme...
Peta Peta
Peta Peta
pred 11 mesiacmi
Read More
Profesionalita je na prvom mieste.Pracuje tam ústretový tím ľudí, ktorí sú ochotní vždy pomôcť . Pracujú aj na úkor svojho voľného času, len aby vyšli v ústrety zákazníka. Platí pre nich pravidlo : Zákazník náš pán !!! Vrelo odporúčam služby tejto firmy.
Andrea Margetínyova
Andrea Margetínyova
pred 11 mesiacmi
Read More
Dobrý deň, konštatujem vynikajúci prístup, odbornosť na požadovanej úrovni, promptnosť a flexibilitu a bonus navyše: preukázanú ľudskosť. Moje jedno veľké ĎAKUJEM príjemnému kolektívu nielen za perfektnú a rýchlu opravu, ale aj za spríjemnenie dňa, ktorý sa spočiatku ako príjemný neukazoval (vzhľadom na závadu auta). Prajem veľa pekných dní a vďačných zákazníkov. 🙂

Pracujeme pre firmy

Pracujeme pre firmy
Pracujeme pre firmy
Kontaktujte nás! Pomôžeme vám s riešením poistnej udalosti.
REZERVUJTE SA

Aký je postup pri poistnej udalosti

Zložitosť likvidácie poistnej udalosti závisí od mnohých faktoroch. Nižšie pripájame stručný prehľad postupu, o ktorom si môžete prečítať viac aj v našom článku v poradni: Proces likvidácie poistnej udalosti

V prípade, ak nám zavoláte ešte z miesta dopravnej nehody

Pomôžeme vám s uplatnením si asistenčných služieb, na ktoré máte v rámci svojho havarijného, prípadne povinného zmluvného poistenia nárok. Ide prevažne o bezplatný odťah vášho havarovaného vozidla. 

V prípade, ak ste už odišli z miesta nehody

Posúdime vašu reálnu situáciu, porovnáme ju s poistnými podmienkami a pomôžeme vám, čo najefektívnejšie nahlásiť poistnú udalosť do príslušnej poisťovne. 

Ďalší postup likvidácie poistnej udalosti

  1. Zabezpečíme obhliadku poškodeného vozidla, ktorej cieľom je zdokumentovanie rozsahu poškodenia.
  2. Urobíme kalkuláciu nákladov na opravu vozidla s prihliadnutím na dodržanie technologického postupu a celkovej efektivity opravy.
  3. Zašleme do poisťovne všetky potrebné doklady a odkomunikujeme s ňou povolenie na vykonanie opravy.
  4. Po obdržaní povolenia na vykonanie opravy vás budeme informovať a zašleme vám kalkuláciu nákladov na opravu. Po jej formálnom odsúhlasení pristúpime k objednaniu náhradných dielov.
  5. Ihneď, ako k nám do skladu prídu náhradné diely, budeme vás informovať a dohodneme si termín, kedy vám bude vyhovovať prevzatie vozidla do opravy.
  6. Vozidlo prevezmeme, rozoberieme a skontrolujeme, či na vozidle nie sú aj iné vnútorné poškodenia. Ak sú, zabezpečíme s poisťovňou ich doobhliadku a po jej odsúhlasení pristúpime k samotnej oprave vozidla.
  7. Počas opravy priebežne vykonávame fotodokumentáciu, ktorá slúži na preukázanie rozsahu vykonaných prác a dodržanie stanoveného technologického postupu. O priebehu samotnej opravy vás priebežne informujeme.
  8. Hneď, ako vozidlo opravíme odovzdáme, vám ho do užívania. Narozdiel od iných servisov, nečakáme na doručenie krycieho listu, prípadne iného dokumentu zo strany poisťovne.
  9. Následne spracujeme všetky potrebné dokumenty preukazujúce rozsah vykonanej opravy a použitých náhradných dielov. Po ich spracovaní vystavíme faktúru za opravu vozidla a pošleme ju do poisťovne na preplatenie.
  10. Akonáhle nám poisťovňa doručí konečné oznámenie o ukončení / úhrade poistného plnenia, zašleme vám ho spolu s konečnou faktúrou za opravu. Tá slúži ako daňový doklad a doklad o záruke. V prípade, že ste podnikateľ, požiadame vás o úhradu DPH. Ak máte dohodnutú spoluúčasť pri havarijnom poistení, tak aj o úhradu spoluúčasti.
  11. Ak vám poisťovňa bezdôvodne kráti poistné plnenie, prípadne ho odmietne uhradiť úplne, váš spis si preberie naše právne oddelenie. To vám pomôže pri vymáhaní platby či už od poisťovne, alebo od vinníka, ktorý škodu spôsobil.

Napíšte nám

All Public Service s.r.o.
Zlievarenská 1/227, 949 01 Nitra
Slovenská republika