čelné sklo

Čelné sklo – vymáhanie poistného plnenia

Klientovi rozbil kameň čelné sklo na aute. Mal kameru v aute – záznam je nižšie. Myslel si, že to zvládne sám. Poistnú udalosť si nahlásil, prebehla obhliadka, nechal si čelné sklo vymeniť a všetky doklady poslal do poisťovne. Tá sa odmlčala a prestala komunikovať.

Naše právne oddelenie napísalo prvú výzvu. Odpoveď bola zamietavá, vyjadrenie poisťovne bolo, že klient nemá nárok na poistné plnenie, nakoľko nepreukázal zavinenie konkrétneho vozidla. Okrem jeho vozidla bolo na ceste ešte jedno ako môžete vidieť vo videozázname. Klient to chcel nahnevaný vzdať. Nedovolili sme mu to.

Napísali sme druhé odvolanie – ostrejšie. Poisťovňa poslala peniaze bez ospravedlnenia a sprievodného listu.

Poučenie

Ani kamerový záznam Vám nemusí bez právnych vedomostí zaručiť plnenie poisťovne. Preto je dôležité mať pri dopravnej nehode ku kamerovému záznamu aj erudovaného partnera, ktorý mu dokáže pomôcť.

V prípade, že ste sa ocitli v podobnej situácii sa na nás môžete obrátiť. V All Public Service vám veľmi radi pomôžeme s riešením poistnej udalosti.

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *